نــمــیــدانـــم آرزویـــت چــیــســت!
امــا بــرای رسـیــدن بــه آرزویــــت
دسـتــانــم بــه آســمـان جــاری
و ســبــزه دلــم را بــه نـیــت تــو و آرزوهــایــت،
هــر چــه كــه هـســت، گــره مــی زنــم...!!
.
.
.
.
.
(ســیــزده بــدر، روز آرزوهــایــت بــاد)