نــمــیــدانـــم آرزویـــت چــیــســت!

امــا بــرای رسـیــدن بــه آرزویــــت

دسـتــانــم بــه آســمـان جــاری

و ســبــزه دلــم را بــه نـیــت تــو و آرزوهــایــت،

هــر چــه كــه هـســت، گــره مــی زنــم...!!
.
.
.
.
.

(ســیــزده بــدر، روز آرزوهــایــت بــاد)