عید بر همگی مبارک



خوب میریم سراغ دعاهامون برای سال جدید :
خدایا. همه ی ما اول ازت میخوایم امام زمونمون ظهور کنه
بارالها همه ی مریضا رو شفا عنایت فرما
مهربونم . سایه پدر و مادرامونو از سرمون کم نکن
حاجت همه رو روا بفرما
همه ی جوونا و مسلمونا رو عاقبت بخیر بفرما در سایه لطف خودت
ما رو هیچ وقت به حال خودمون رها نکن و همیشه باهامون باش
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین یا رب العالمین ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
عید!
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
ایشالله همتون به اروزهاتون برسین ویادتون نره سر سفره هفت سین برای ما هم دعا کنین
التماس دعا




اینم شعری زیبا برای نوروز :
برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
***********
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است
و اما کلام پایانی با شما دوستای خوبمون :
دوستای عزیزمون
. سال خیلی خوب و پر برکتی رو برای همتون آرزومندیم .
حتما سر سفره ی هفت سین و لحظه ی تحویل سال همه و ما رو فراموش نکنید . ![]()
خصوصا آقامون امام زمان . که همگی با هم فریاد میزنیم :
اللهم عجل لولیک الفرج ![]()
به امید دیدار همه در سال ۱۳۹۲
![]()
![]()
دوستتون داریم یه دنیااااااااااااااااا . بای بای
![]()
![]()
![]()




سبزه




















ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ