دوست مجازی
تپش قلب و نفس کشیدن ،
ملاک زنده بودن نیست ...
اگر هنوز در دلت آرزوهایی هست ،
که از فکرِ رسیدن به آنها سر ذوق میایی ،
بدان زنده ای ... !

بگو آره ،نگو حتمـــا.
بگــو نــه ، نگــو هرگز.
تأمــــل کن اما معطل نکن.
منتظر بــاش اما متوقف نباش.
سرسخت باش اما لجباز نبـــاش.
صــریح بـــاش امـــا گستـــاخ نباش.
صبـــــور بـــاش امـــا بی خیـــال نباش.
شتـــاب کـــن اما شتـــابــزده عمــل نکن.
بگــــو بــرات مــی مونم ، نگـو برات می میرم.
و اینکه:
به دنبال کسی نباش که بتونی با اون زندگی کنی
به دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی...
دوست مجازی عزیز که هروقت دلت میخواد میائی
+ نوشته شده در ساعت 10:50 AM توسط سـونیــا
|


ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ