برس به فریاد دلم خدایا

در تئوری ِ عشق ِ تو
دوست داشتن یک گزینه بود
مثل ِ دوست نداشتن

چه دنیای ساکتی …
دیگر صدای تپش قلب ها
غوغا نمی کند …
بی گمان همه شکسته اند …

نـشـستـه ام…
بـــیـادِ کــودکــی هـــایــم،
دور ِ “غــلـط”هــا،
یـک خــط ِ قرمز مـی کـــشـم !
حتی…
دورِ تــــــــو !

زمان هایی هست ؛
که تمام عاشقانه ها هم می تواند
خلاصه شود در یک عبارت :
به درک...

من رسم دوستی ام مثل نان نیست که گرمش سر سفره دل باشد
و سرد و بیاتش سهم نمکی
چه گرمای حضورت
چه سرمای نبودنت
هر دو را دوست دارم...

روزی گفتی ,کنم شبی دلشادت
وز بند غمان خود کنم آزادت
دیدی که از آن روز چه شب ها بگذشت
وز گفته خود هیچ نیامد یادت
((سعدی))

کــاش مَن دیگــَری بودمــــ ....
مــی نشستمــ روبِـروی خـودَمـــ
ســر تــا پـــا گــوش مـی شدَمـــ
تــا ببیَمـــ حـَرفـــ حسابَمــــ
چیستــــ؟

یادته می گفتی عشقمون مثل تو فیلماست ؟؟؟
تو نقشت رو خوب بازی کردی
فقط من هیچ وقت نفهمیدم
اشتباهم چی بود که نقشمو دادن به یکی دیگه !؟!؟!
ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ