ܜܔܔܢܜ خداحافظ تو عزیز ܜܔܔܢܜ

دل تنگ که میشوم
![]()
این روزا چقدر دل تنگ گذشته ام
وقتی هم که میام همسخن بد تر میشه
یاد گذشته میوفتم
یاد اون دورانی که دوستام از سایت نرفته بودن
یاد اون شیطنت ها بخیر
کاش یه بار دیگه اون روزا بر میگشتن
کاش یه بار دیگه دوستامو اینجا میدیدم
.دوستانی که خیلی هاشون حتی یه خدا حافظی هم نکردن
ولی من بهشون میگم خدا نگهدارشونباشه
کاش یه بار دیگه برمیگشتن
کاش میشد اما ...............


![]()
![]()
![]()
MAHTAB
+ نوشته شده در ساعت 11:48 AM توسط مهتاب
|

ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ