یکی باش برای یک نفر....نه خاطره ایی مبهم در ذهن صد نفر ....

ستاره وقتی می شکنه می شه شهاب  اما  دلی که می شکنه میشه سوال بی  جواب???

مرا باور کن ...


 
مرا باور کن ... همانطور که هستم... رنگ خودم ! و مرا آنگونه بخواه که ترسیم شده ام ...ساده ساده ! این دل کوچکم می شکند وقتی ... از باورهای غلط جامه می بافی و به زور بر تنم می کنی ! آهسته فرو می ریزم ... با صدایی بلند ...! ...