--<<اعتمـــاد >>--
هیچ چیز ویرانگرتر نیست که متوجه شویم کسی که مثل چشم خود به آن اعتماد داشته ایم فریبمان داده است ...

دوستت دارم
سوسن جانم
دوستت دارم بی نهایت تا قیامت ...![]()
![]()

سلام این وبلاگ رو تقدیم میکنم به یگانه عشقم سوسن جان عزیزم که با تمام وجود دوستش دارم
M۰R
+ نوشته شده در ساعت 4:24 PM توسط مانیا
|



.gif)



ஜ═════ஜ۩۩ஜ═════ஜ