خدا هميجاست در كنارت

 ღ♥ღ•-•––ღ♥ღ•-•––ღღ

وَ إِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ

بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُــوا الـــذِّكْرَ

وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا

ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ...

ღ♥ღ•-•––ღ♥ღ•-•––ღღ

تو كه در باور مهتابي عشق
رنگ دريا داری

فكر امروزت باش
به كجا می نگری

زندگي ثانيه‌ای است
وسعت ثانيه را می‌فهمی؟

در شبی مهتابی
می‌شود در دل اين ثانيه باران بشويم

وز دلی غمزده در بستر عشق
عقدها بگشائيم
گره از كار كسی باز كنيم

و تماميت دنيامان را
از نم عاطفه لبريز كنيم

مي شود مثل نسيم
بال در بال پرستو با شوق

بوسه بر قلب شقايق بزنيم
مي شود غرق محبت بشويم

خودمان را به خدا بسپاريم
قلبمان را به صميميت عشق

دلمان را به اميد
می‌شود همدم تنهائی يك دل بشويم

بودنت تنها نيست
تو خدا را داری
و من آرامش چشمان تو را

زندگي ثانيه ای است
وسعتش را درياب
می‌شود در دل اين ثانيه كامل بشويم

بهـــــار آمــــــــــــــــــد

همــان بهـــار سبـــــــــــــــز

کـه تــ ــ ــو را بـرای زمستـــان مــ ــن بـه ارمغــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان آورد

تـا بـاشــــی و شکـوفــــــه بـــاران کنــی

فصــ ـل فصــ ـل دل زمستــــــــــانیـم را

ســ ـال تحـویـــ ــ ــل شــــد

و مــن کنــار سفــــره ی هفـــت سیــن عشــ ــ ــق و دوستــ ــی تـــو می نشینـــم

و تمــــام دلتنگـــ ـــ ــی هـایـم را بـه جــای تــ ــ ــو

در آغـــــوش مـی کشـــم

چقــــدر جــایـت خـالـــــــــــی ست میـان بـازوانـــــــــــم

وقتـــی بـه مــ ــن نـزدیکـــــــــــ مـی شـــوی

و مـرا محکــــم در آغــ ـــ ـــ ـــوش مـی فشــــــــــاری

دلـــ ــم مـی خـواهــــــد

سیـــب ســــــرخ هفـــت سیــن را

از لبــان عــــــــاشـق تــ ــ ــو بچینــــــم

دلــ ــم مـی خـواهـــــــد

خــود را در آیینــــه ی روشـن چشمـــــان تــ ــ ــو ببینــــــــــــم

دلــ ــم مـی خـواهـــــــد

نگــــاه پــر فــــــروغ تــ ــو

همـان شعلــــــــه هـای زرد رنگــــــ شمعـــــ ــــ ــدان هفــت سیــن م بـاشـــــــد

دلــ ــم مـی خـواهــــــــد

رنگــــــــ سبـــــز دوستــ ــ ـــی تـــو

رنگـــــــــ سبـــزه ی هفـــت سیـن م بـاشـــــــــــد

دلــ ــم مـی خـواهــــــــد

سیــن هــــای هفــت سیــن عشــ ــ ــق و دوستـــ ــ ــی مـا

همــان ستـــــ ــاره هـای خـوشبختــ ـــ ـــی بـاشـــــــد

دلــ ــم مـی خـواهـــــــد

شیطنتــــــــــ هـا

و عشــ ــ ـــق بـازی هـایمـان

مثـل ماهــ ـــ ــی تنـــگ بلــــــــــور هفــت سیــن

قـــرمــــــــــــــز و آتشیــ ــ ــن بـاشـــــــد

دلــ ــم مـی خـواهــــــــد

حـــــافــظ

همــان قـــــرآن کنـار آیینــــــــــــــــــــــه بـاشــــــد

و چـه زیبـــــــــــاست ایـن هفــت سیــن

وقتــی کتـــاب را مـی گشـایــــــم

و تــ ــ ــو فــــال حـــافظ دل مــ ــ ــن

بـرای تمــــــ ــام بهــــــــــــــــاران مـی شــــوی

و زیبـــــا تـر اینکــه

مـی دانـــــم

دلــ ــم مـی خواهـــــــــــــد هـای مــ ــ ــن

تمــــ ـام هـای تــ ــ ــو هـم هســـــت


***مســافـران جـــــاده ی احســاسم بهـــ ـــاران بـر شمــا مبارکـــــــــــــــــ****